Welcome Guest [Log In] [Register]
Welcome to Reigbord. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Username:   Password:
Add Reply
Som-hi???
Topic Started: Apr 10 2008, 09:00 PM (111 Views)
Marta
Member
[ *  * ]
Ep, gent! Ens hauriem de posar las pilas, no?
Offline Profile Quote Post Goto Top

Tristania
Administrator
[ *  *  * ]
Si ho sento, no he pasat per uns dies

Boadiccea
Newbie
[ * ]
Bon dia! Per fi!!! Jo estava registrada a l'altre fòrum i no trobava cap forma de veure el nou. I ara que per fi estic aquí, m'agradaria que això tirés endavant, trobo que no hauríem de deixar-lo tant de banda, és una pena :(

Però em comprometo, al menys per la meva part, que, a partir d'ara, passaré molt més per aquí! Que em fa molta il·lusió!

Marta
Member
[ *  * ]
Bé, com deia en un altre post... que ¿ens animem a fer alguna ofrena als esperíts d' una de les nostres muntanyes sagradas? O d' algun lloc "encantat" tipus gorg negre o la foradada???

El que estaria be es, com li vaig comentar a Boadiccea fa uns dias, es anar als poblets a recopilar informació dels avis, a veure que hi trobem....

« Previous Topic · La Barra del Bar · Next Topic »
Add Reply