| Welcome to Salem Place. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls etc. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Challengeämnen - Ikoner; Resultat + förslag | |
|---|---|
| Topic Started: 4th January 2007 - 03:24 AM (359 Views) | |
| Nikita | 4th January 2007 - 03:24 AM Post #1 |
![]()
The first appearance deceives many
|
Olika teman läggs till inför varje challenge. De skrivs inte här utan i själva Challengetråden när det är dags för en ny omgång.
-Max. antal bidrag: 3 st /pers -Bifogar man bilder till sin challenge som deltagrna ska använda sig av, så SKA de vara av någorlunda bra kvalitet (behöver dock inte vara HQ). -Tid på sig att rösta är 48 timmar. Röster som kommer in efter utsatt tid räknas inte. Så blir det lika i alla omgångar. -Tid på sig att lämna in ett bidrag: 14 dygn. -Om organisatören inte har startat röstningen vid utsatt tid + 24 timmar så kan omröstningen skötas av en frivillig (den som anmäler sig först i Challengetråden). Har organisatören inte avslutat en omröstningen inom 24 h efter utsatt deadline kan den som håller i nästa challenge avsluta omröstningen. -Om nästa challengeomgång inte kommit igång inom 48 h efter föregående avslutad rösting kan nästa challenge på tur sättas igång. Den challengeomgång som hoppades över hålls då efter pågående. Är organisatören fortfarande inte på plats så kan omgången startas av valfri (den som först anmäler sig i den här tråden). -För att ett förslag ska komma med krävs 3 röster. Ni ska själv komma på ett namn till ert förslag. Stödjer man sen ett förslag bör man vara beredd på att deltaga när det är dags. -Max TVÅ vinnare/challenge. Ny omröstningen ska ske mellan de bidrag som fått flest röster om det står lika mellan tre eller fler bidrag. *Turkost=Organisatör |
![]() ![]() "The past is our definition. We may strive with good reason to escape it, or to escape what is bad in it. But we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry | |
![]() |
|
| Hanna_Liisa | 4th January 2007 - 03:39 PM Post #2 |
![]()
*Shelle Girl*
|
Här finns det en liten lista vilka challange jag kan tänka mig att ha... Till Bild temorna hittar jag på olika ikon teman senare när det är dags för challanget. Bild teman: Days - Valfritt Days - Par Days - Karaktär Film - Valfritt Film - Par Film - Karaktär TV-Serier - Valfritt TV-Serier - Par TV-Serier - Karaktär Djur Natur Kändisar Ikon teman: Färger Animerade |
![]() sweet100x100 * Fanart and Wallpaper * Days * The Tribe * FF | |
![]() |
|
| Sigge | 25th January 2007 - 11:09 PM Post #3 |
![]()
Miss Independent
|
Hejs! Jag har en liten fundering; måste det alltid var så många ikoner man ska göra? Jag lyckades inte få ihop 8 st den här gången. Det blir liksom som att göra 8 st fanarts, och man vill ju ändå bli nöjd med alla och inte lämna in ihophafsade ikoner. Är riktigt impad över bidragen hittills som varit jättefina! |
<center> but she breaks just like a little girl tack hanna_liisa för avatar </center> </span> | |
![]() |
|
| Hanna_Liisa | 25th February 2007 - 01:57 AM Post #4 |
![]()
*Shelle Girl*
|
Jag själv tycker att 10 ikoner är lagom. Men nångång kan vi ha challanges med färre ikoner! Hitta på nån challange du
|
![]() |
|
| Nikita | 25th February 2007 - 02:36 AM Post #5 |
![]()
|
Vi skulle ju kunna göra så att den som håller i challengen bestämmer hur den vill ha det. Mellan 6-10 ikoner skulle kunna vara att välja mellan då. Låter det bra?
|
![]() ![]() "The past is our definition. We may strive with good reason to escape it, or to escape what is bad in it. But we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry | |
![]() |
|
| Martini | 25th February 2007 - 03:19 AM Post #6 |
![]()
The Boy Who Escaped From A Fairytale Book
|
Det låter helt kanon Carro! Jag tycker själv att det ibland kan vara rätt så knepigt att få ihop 10 ikoner då man gärna vill lägga ner lika mycket tid på allihopa, så det låter jätte bra tycker jag.
Vilka otroooligt snygga ikoner du förresten har i din signatur, jag gillar dom SKARPT!
|
![]() A Man Without Imagination - Is A Man Without Wings | |
![]() |
|
| Nikita | 25th February 2007 - 02:52 PM Post #7 |
![]()
|
Tackar!! Saknar Tredje Skiftet (:cry:) så jag började kolla på alltihop från början igen. Dina är också skitsnygga, speciellt de med Jensen och Kip.
|
![]() |
|
| Martini | 25th February 2007 - 08:36 PM Post #8 |
![]()
The Boy Who Escaped From A Fairytale Book
|
Ahh jag förstår att du gillar Tredje Skiftet Carro, jag har inte sett så mycket utav den serien men av det lilla lilla jag sett kan jag säga att även jag diggar den skarpt! Och tack ska du ha hihi, eller Jensen ikonen kan jag i alla fall tacka för. Kip ikonen är helt och hållet Hanna-Liisas förtjänst!
|
![]() A Man Without Imagination - Is A Man Without Wings | |
![]() |
|
| SweetCuteShawn | 4th April 2007 - 10:58 PM Post #9 |
![]()
I'm a student at Salem High
|
Hej alla! En fråga, är det inga banner-challenges nu? Verkar bara finnas med avatars? Innan jag lämnade sidan ett tag...när jag var här förrut (maj förra året) å tidigare så var det jämt banner-challenges som jag var med i. Detta är givetvis också kul men saknar banners-tävlingarna! Kram // Olivia |
![]() |
|
| Hanna_Liisa | 29th April 2007 - 11:02 AM Post #10 |
![]()
*Shelle Girl*
|
Vad tycker ni? Ska vi snart starta nytt challange? Har inte själv varit i challange humör siståne, men börjar känna att det är kanske kul att prova igen!
|
![]() |
|
| Nikita | 29th April 2007 - 11:53 AM Post #11 |
![]()
|
Vi har aldrig haft banners challenges utan fanart. Men nej, vi har inte fanart challenges längre pga att vi tycker det är roligare med ikoner eftersom man har användning för dem. Hanna. Ja, en challenge hade varit kul. Har bara väntat på att du ska sätta igång en.
|
![]() |
|
| Hanna_Liisa | 29th April 2007 - 12:14 PM Post #12 |
![]()
*Shelle Girl*
|
Ok! Jag startar en nu!
|
![]() |
|
| 1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous) | |