| Welcome to Salem Place. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls etc. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Ny ! | |
|---|---|
| Topic Started: 12th October 2008 - 10:16 PM (208 Views) | |
| RemiForever | 12th October 2008 - 10:16 PM Post #1 |
![]()
Who made the doughnuts?
|
Hejsan! Mikaela heter jag är 17 år gammal . Är rätt ny här men har en annan sida som handlar om days oxå =) , men det jag undrar är hur jaf får in banner? + hur ändrar jag där det står " vem har bakat munkarna ? "
Tack på förhand .
|
| http://i35.tinypic.com/155sc2o.png | |
![]() |
|
| Nikita | 12th October 2008 - 11:03 PM Post #2 |
![]()
The first appearance deceives many
|
Hej och välkommen till Salem Place!
För att få in en bild i din signatur så skriver du [img]här kopierar du in adressen[/img*] (utan *). Se bara till att bilden inte är större än 550 X 240 px. För att ändra texten så skickar du ett PM till mig och vad du vill att det ska stå istället så fixar jag det.
|
"I always do the last dance of the season" - Your light will never go out. R.I.P Patrick Swayze![]() ![]() "The past is our definition. We may strive with good reason to escape it, or to escape what is bad in it. But we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry | |
![]() |
|
| Martini | 13th October 2008 - 12:33 AM Post #3 |
![]()
The Boy Who Escaped From A Fairytale Book
|
Heeeej Mikaela och mega varmt välkommen ska du vara till våran glada lilla hörna ute på nätet!
Jag hoppas verkligen att du ska trivas riktigt, riktigt bra här!
Massssvis med kramar på dig ifrån Matte!
|
![]() A Man Without Imagination - Is A Man Without Wings | |
![]() |
|
| Samantha Brady | 13th October 2008 - 01:29 AM Post #4 |
|
My name is on a Horton X-mas bulb
|
Hej gumman Välkommen hit, hoppas du ska trivas, måste ju säga det att jag diggar din avatar! // Samantha Brady (också känd som M_E på days.nu)
|
![]() Tack Holena för bannern & avataren | |
![]() |
|
| 1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous) | |
| « Previous Topic · Presentationstavla · Next Topic » |
| Theme: Zeta Original | Track Topic · E-mail Topic |
12:11 AM Nov 28
|